close

老公豬~

最近您話想去東京大學交流,未知去唔去到老婆豬已經好多野諗。

老婆豬唔怕您離開我兩個月,只怕我會掛念您。

呢個網站其實本來係怕將來交唔到學費,等畢左業之後有錢先出發。

但既然有呢個機會比您去發展自己,老婆豬都想您去。

我知道您既才能唔只有一點點,您係我心目中好比超人,所以我唔可以獨佔您一個人咁自私。

至少您既人生都係屬於您自己既,您將來既計劃入面有我就足夠了:)

您話去左,自己就唔能夠隨時隨地陪係我身邊,

傻瓜,兩個月係小塊蛋糕啦(Just A Piece of Cake XD) 您話去兩年就話姐~

雖然我每日都會叫苦連天,話好掛住您,但係日子好快就過,您番黎要準備兩個月份既抱抱同錫錫

即使您超出預期先去日本(東大)但係畢業我都要同您去多一次~您要摸熟d交通~等我唔洗咁頭痛架

arrow
arrow
    全站熱搜

    兩匙霸氣老婆豬✿ 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()